Jak tvořit obsah stránek podle SEO

V současnosti webovou stránku potřebuje každá firma, živnostník i mnoho soukromých osob. Nezáleží na tom, jestli prodáváte produkty či služby, píšete články, fotografujete nebo cokoli jiného. Úspěšný web musí mít jisté náležitosti, které každý nezná. A pokud chcete být doopravdy úspěšní, tak potřebujete SEO, neboli optimalizaci pro vyhledávače. Bez ní vás na Googlu nikdo nenajde.
kulatý graf 

Přizpůsobte se algoritmu

Každý vyhledávač pracuje s vlastním algoritmem, který není veřejně známý. Základem ale je, aby Googlebot vidět váš web stejně jako uživatelé. Z toho důvodu musíte povolit přístup k JavaScriptu, CSS i obrázkovým souborům. Ideálním způsobem, jak se přesvědčit, že všechno funguje správně, je nástroj Kontrola adresy URL. Díky němu zjistíte potíže s indexováním a můžete je vyřešit.
 notebook venku

Vhodný popis obsahu

Nejlepší je zařadit obsah webu i do jeho samotného názvu. Měl by být přirozený, krátký a ideálně i jedinečný. Pokud tedy pečete koláčky, Název by měl být např. Koláčky od Maggie. Stejně postupujte u jakékoli činnosti, téma a obsahu.
 
Při vytváření nového článku či stránky pro ni vždy vytvořte nový název a místo popisu jako „nadpis1“, „nová stránka“ nebo „bez názvu“ použijte slova, která budou popisovat to, o čem píšete. Když budete využívat přesné termíny, pomůžete Googlu aby poznal, o co se jedná. A díky tomu vás bude moci navrhnout jako ideální výsledek hledání pro uživatele.
 

Zvýrazněte důležité části

Ve chvíli, kdy pro zvýraznění některých částí textu použijete značky nadpisů, určená slova budou větší než zbytek textu. Čtenář tak snadno pozná, že následuje důležitá informace, kterou by neměl minout. Různé nadpisy se vyznačují různými velikostmi. Nepoužívejte jich ale příliš mnoho a vhodné je využívat je v hierarchickém pořadí od 1 do 5.
 

Pojem strukturovaných dat

Strukturovaná data jsou kód, kterým Googlu pomůžete ještě více, aby vám rozuměl. Právě porozumění je klíčové. Když to zvládnete, vyhledávač bude moci zobrazit vaši webovou stránku klientům, pro které bude relevantní. Tím přilákáte nové zákazníky, kteří shánějí přesně to, co nabízíte.